Pages

Sunday 8 March 2015

Question & Answer Produk Zarraz Paramedical


1. Adakah produk zarraz paramedical berkesan?

Jawapan : Ya, ia berkesan kerana set lengkap produk ini mempunyai keistimewaan daripada 3 gabungan alternatif perubatan kecantikan iaitu diterapkan unsur ayurvedic, homoepathy dan rawatan anti-aging yang akan memperbaharui sel baru setiap hari. Haruslah tepat memilih produk mengikut jenis kulit anda.


question and answer zarraz paramedical product, soalan lazim produk zarraz paramedical, adakah produk zarraz paramedical berkesan, kenapa perlu mengambil set lengkap, pertanyaan mengenai produk zarraz paramedical, produk kecantikan terbaik
2. Kenapa perlu mengambil set lengkap Zarraz Paramedical?
Jawapan : Kerana setiap satu produk mempunyai fungsi yang tersendiri, di mana ia saling melengkapi antara satu sama lain untuk menyihatkan kulit justeru akan memberi perubahan yang positif kepada kulit wajah anda.

3. Bagaimanakah cara untuk mendapat kesan terbaik?

Jawapan : Darisegi penjagaan luaran, sebaiknya sebelum memakai produk ini, buatlah rawatan facial untuk membuang sel mati atau memakai mask terlebih dahulu.
Andainya sebelum ini anda nemakai produk pengelupasan, sebaiknya biarkan kulit rehat dahulu selama 2 minggu.


Dari segi dalaman, amalkan memakan banyak buah-buahan, minum air 8 gelas sehari, elakkan makan makanan yang bergoreng dan pedas bagi pelanggan yang mempunyai masalah kulit berminyak. Dan adalah lebih baik jika amalkan sekali dengan Pure Marine Collagen Zarraz Paramedical.

4. Adakah mana-mana produk Zarraz Paramedical yang memberi kesan sampingan?

Jawapan : Tidak. Kerana produk Zarraz Paramedical tidak langsung menggunakan bahan kimia. Produk ini adalah diformulakan sebagai rawatan khas untuk menyembuhkan. Kesan yang cepat akan anda lihat.
Namun sesetengah antara anda akan mengalami proses penyembuhan kerana setiap dari kita mempunyai kulit yang berbeza dan penggunaan kosmetik jenis apa sebelum ini.

5. Apabila sudah mendapat kesan perubahan pada wajah, perlukah meneruskan pemakaian produk zarraz paramedical?

Jawapan : Sebaik-baiknya perlulah diteruskan agar kulit sentiasa mendapat nutrisi dan pertumbuhan kulit baru setiap hari. Yang paling penting adalah agar kulit sentiasa nampak bersinar ( glowing ). Inilah amalan awet muda. Namun jika tidak mampu teruskan, ianya tidak mendatangkan masalah pada kulit anda sekiranya anda berhenti menggunakannya.

6. Berapakah umur yang sesuai untuk menggunakan produk ini?

Jawapan : Tiada had umur bagi pengguna produk zarraz. Malah bayi yang mengalami masalah eczema juga boleh menggunakan produk ini. Cuma setiap set pengguna adalah berbeza mengikut peringkat umur dan jenis masalah yang dihadapi. Cara penggunaan juga berbeza mengikut tahap umur seseorang itu.

7. Bolehkah produk ini digunakan bersama dengan produk lain?

Jawapan : Sebaik-baiknya harus menggunakan satu set lengkap Produk Zarraz Paramedical untuk mendapatkan perubahan kesan yang maksimum.
Jika anda mahu juga mencampurkan dengan produk lain, disarankan produk lain yang diterima itu wajib mengandungi bahan tumbuh-tumbuhan, vitamin dan buah-buahan SAHAJA. Tetapi kesannya tidak kami jamin sama sekali berbanding jika anda memakai satu set lengkap Produk Zarraz Paramedical.

8. Jika berhenti memakai produk ini, apakah yang akan berlaku?

Jawapan : Tidak akan ada apa-apa keburukan yang berlaku kerana bahan kandungan produk ini 100% selamat digunakan. Hanya mungkin kulit tidak akan bersinar sentiasa seperti anda memakai Produk Zarraz Paramedical.

9. Apakah keistimewaan produk ini berbanding produk lain?

Jawapan : Formula produk ini telah dikaji (R & D) selama 4 tahun sebelum dikeluarkan atau di packaging kan. Dirumus dan dihasilkan oleh para saintis, doktor anti-aging dan pakar kulit .
Setiap produk ini mempunyai minyak aromaterapi yang akan membuatkan seseorang itu tenang dan segar.

10. Bagaimanakah caranya untuk mendapatkan produk ini?

Jawapan : Bolehlah dapatkan daripada stokis dan dealer pada setiap negeri seluruh Malaysia. 
Layari http://www.zarrazspecialist.com atau melalui facebook http://www.facebook.com/ZarrazParamedical. Anda juga boleh hubungi kami terus melalui talian 010-263 9329 bagi mendapatkan maklumat, stokis dan dealer di setiap negeri. Kami ada berhampiran dengan anda. Hubungi sekarang!!!
tempahan produk zarraz paramedical, cara order produk zarraz paramedical, question and answer zarraz paramedical product, soalan lazim produk zarraz paramedical, fact and question zarraz paramedical,
Beauty is Responsibility



No comments:

Post a Comment