Pages

Saturday 7 March 2015

Pencuci Muka Terbaik (Firming Cleanser)


Firming Cleanser

Apakah jenis pencuci muka yang anda gunakan sekarang? Adakah anda pernah mengenalpasti bahan kandungan yang terdapat dalam pencuci muka tersebut dan apakah kegunaan pencuci muka yang sebenarnya?? Adakah hanya untuk mencuci wajah di bahagian lapisan luar kulit sahaja?

Tahukan anda bahawa pencuci muka adalah salah satu produk yang sangat penting untuk
mengekalkan tahap kecantikan dan kesihatan kulit wajah anda. Anda wajib memilih pencuci muka yang selamat dan terbaik untuk kulit wajah anda. Di sini saya kongsikan kepada anda satu produk pencuci muka yang terbaik dan selamat digunakan. Produk tersebut dinamakan Firming Cleanser daripada Zarraz Paramedical.

Firming Cleanser adalah dihasilkan daripada peppermint dan ekstrak rosemary merupakan produk pencuci muka ajaib daripada Zarraz Paramedical. Pencuci muka tanpa buih ini telah dikeluarkan secara PARAMEDICAL iaitu separuh medic. Ini merupakan satu-satunya produk pencuci muka di asia yang tidak menghasilkan buih apabila digunakan.

Kenapa pencuci muka ini tidak dihasilkan dengan buih. Ini kerana kesemua produk Zarraz Paramedical adalah 100% dihasilkan daripada tumbuh-tumbuhan semulajadi.
Tahukah anda bahawa pencuci muka yang boleh menghasilkan buih juga mempunyai bahan kimia di dalam kandungannya. Buih yang banyak menyebabkan kelembapan kulit anda akan hilang. Oleh itu, kulit anda akan kelihatan kering dan kusam apabila mencuci muka dengan buih yang banyak.

Sebab itulah kenapa mereka  yang mempunyai kulit berminyak digalakkan untuk mencuci muka menggunakan cleanser yang berbuih dan bagi mereka yang mempunyai kulit kering digalakkan untuk menggunakan cleanser dalam bentuk cream.

Namun istimewanya FIRMING CLEANSER ZARRAZ PARAMEDICAL ini kerana boleh digunakan oleh semua jenis kulit tidak kira apapun jenis kulit anda seperti berminyak, kulit kering, berjerawat, kusam, bernanah dan sebagainya.

Dengan pemakaian pencuci muka Zarraz Paramedical ini, anda akan mendapat satu kesegaran yang sangat luar biasa kerana terdapat peppermint di dalam kandungannya. Anda akan merasa sejuk (sejuk seperti anda menggosok gigi dengan menggunakan ubat gigi yang mempunyai peppermint) sehingga ke lapisan dermis kulit anda. Muka anda pula akan kelihatan sentiasa sihat, cerah dan berseri. Ini kerana pencuci muka ini tidak mempunyai sebarang buih dan dihasilkan 100% daripada bahan semulajadi.
Berikut merupakan ringkasan kegunaan dan kelebihan produk dan bahan kandungan yang terdapat  di dalam Firming Cleanser ini.
Firming Cleanser
  • Diformulakan bersama Peppermint & Rosemary
  • Mencuci dan membersihkan tanpa menyebabkan kulit  kering.
  • Anti-oxidan/anti-inflamasi/anti-microb.
  • Hanya menggunakan bahan semulajadi dan aromaterapi (kulit akan terasa sejuk, segar, meredakan).
  • Kegunaan untuk semua jenis kulit . 
  • Kaya dengan mineral, nutrisi dan vitamin A, C, B6, Kalsium & Omega 3.


Khasiat dan Kelebihan Peppermint & Rosemary:-
  • Mengurangkan rasa stress.
  • Bahan pelembab wajah dan keceriaan wajah yang baik.
  • Berupaya merawat kulit yang bermasalah.
  • Menyejukkan wajah hingga ke lapisan dalam.
  • Banyak digunakan dalam Aromaterapi kerana ia merangsang peredaran darah dan melegakan kekejangan otot.
  • Menggebu dan memudakan kulit wajah.
  • Membantu mencegah jerawat menghaluskan kulit wajah dan bertindak mengecutkan tisu kulit.
  • Mampu merawat luka dan lebam.


100% Jaminan Berkesan dalam tempoh 3 hari pemakaian.
100% Daripada Bahan Semulajadi.
100% Tanpa Bahan Kimia.
100% Selamat Digunakan
buy now zarraz paramedical, cara tempah produk zarraz paramedical, zarraz paramedical online, bagaimana membeli produk zarraz paramedical
Beauty is Responsibility




No comments:

Post a Comment